تلخی زندگی
دلـم بچگے میخواهد ..
جایـے کهـ تنهـا تـلخے زندگیمآن؛
شربـت سرمآ خوردگے بود ..!!
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۹ ساعت 19:3 توسط AdMiN
|
دلـم بچگے میخواهد ..
جایـے کهـ تنهـا تـلخے زندگیمآن؛
شربـت سرمآ خوردگے بود ..!!
با سلام اين بهترين وبلاگ جهان است . ما 4تا دوست هستيم . اين وبلاگ نسبتا تفريحي و علمي دارد . لحظه هاي شادي رو براي شما در اين وب ارزو مي كنيم. راستي شنيدي ميگن اگر نظر ندي مرض ميگيري؟!؟!؟