خدایا گریه نکن !

روزی که هوا بارانی بود کودک به آسمان نگاهی انداخت و گفت :

خدایا چرا گریه میکنی.....

گریه نکن ! انسان ها هم یه روز آدم میشوند.......

اس ام اس شهادت امام علی (ع) جدید|تسلیت شهادت 92

اس ام اس شهادت امام علی (ع) جدید|تسلیت شهادت 92

fantasticweb.blogfa.com





دانی زچه رو دیده ما میگرید / در ماتم شاه اولیا می گرید

تنها ز غمش اهل زمین گریان نیست / عیسی به فلک از این عزا میگرید

با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان

در مناجات شبانه شبهای قدر را التماس دعا دارم

.

.

.

بر روح تمام شیعیان تیغ زدند

بر مردترین مرد جهان تیغ زدند

خورشیدبه سینه، ماه برسر می زد

انگاربه فرق آسمان تیغ زدند.

سالروز ضربت خوردن امام علی(ع) تسلیت باد

.



اس ام اس شهادت امام علی (ع)

.

شد کشته بمحراب عبادت حیدر

هر دیده بحال مرتضی می گرید

بـا گفتن “قد قتل” ز جبریل امین

در خلد برین خیر نساء میگرید . . .



بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

خــــــــــدا جون



سلام خدا جون

صدام به عرشت می رسه؟
من و این پایین میون این همه نقاب وآدمک های رنگارنگ می بینی؟

می دونم که می بینیم و صدام و می شنوی
چون هنوزم دستم و گرفتی و نفس کشیدنم بخاطر وجودت توئه.
خدایا…
زخم هام و چی؟
اونارو می بینی و هیچی نمی گی؟
این حق من بود که همیشه صدات کردم و کمک خواستم ازت؟

خدایا تا حالا دلتنگ شدی؟
درکم می کنی چه اندازه دلتنگ عزیزترینم هستم؟
زخم های جسم من مهم نیست
زخم های دلم هم به کنار
با این همه دلتنگی تو بگو چه کنم؟؟

خدایا…
دیشب تا سپیده صبح، خیره به اسمونت بودم
حسم کردی؟
اشکام و دیدی؟
اشکایی که طعم خون می داد…
اشک هایی که هیچ کس جز تو تماشا نمی کنه!!
اشک هایی که از حرف های نگفته جاری می شوند…
اشک هایی که طعم خون می دهند و خفقان تنهایی….


خدایا…
این همه درد را می بینی و چیزی نمیگی؟!
من اما هنوز امید دارم…
آدمهایت تا به کِی میخواهند بد باشند و بدی کنند؟؟!!

مـــــــــــــزه درد

سختی ها نمک زندگــــــی است . . .

امّا چرا کسی نفهمید ” نمــــــک ” برای من

که خاطراتم زخمی است

شور نیست . . .

مزه ” درد ” میدهد . . . !



نوشته شده توسط : دریا

اس ام اس غمگین جدید تیر 92|اس ام اس خسته

اس ام اس غمگین جدید تیر 92|اس ام اس خسته

fantasticweb.blogfa.com



همیشه هم قافیه بوده اند، “ســیب” و “فریــب”!
همانند سیبی که آدم و حوا را فریب داد و حالـا هم با هم میگوییم:
“سیــــــــب”
و دوربین های عکاسی را فریب میدهیمـــ
تا پنهان کنیم اندوهمان را پشت این لبخند مصنوعی…


اس ام اس غمگین جدید تیر 92|اس ام اس خسته


برای سفر به گذشته نیازی به ماشین زمان ندارم …
منِ خسته با یک نخ سیگار و چند پک عمیق ، هر روز به گذشته سفر میکنم !


اس ام اس غمگین جدید تیر 92|اس ام اس خسته


خدایا مرا چه طعمی آفریدی؟
که همه از من زود سیر میشوند!!!
ادامه نوشته

تنهایــــــــــــی


ارزش بودنت را !!!

ارزش بودنت را !!!

همیشه...

از اندیشه ی یک لحظه نبودنت میتوان فهمید



به حماقت خود لبخند می زنم

به تو که فکر می کنم

بی اختیار

به حماقت خود لبخند می زنم

سیاه لشکری بودم

در عشق تو

و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …

افسوس…


دلـ ـ ـمـ شـِكـسـتــــ ه

این روزهـــا سـُرفـه هایم صدای خـُـرده شـیـشـــه مى دهند فكر كنمـدلـ ـ ـمـ شـِكـسـتــــ ه استــ ...

قلب

خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید ،

جا نمی شوید ،

چروک می شوید فقط !



مطالب عاشقانه

دختر از دوستت دارم گفتن هر شب پسره خسته شده بود..
یک شب وقتی اس ام اس آمد بدون آن که آنرا باز کند
 موبایل را گذاشت زیر بالشش و خوابید
صبح وقت مادر پسره به دختره زنگ زد و گفت: پسرم مرده...
دختره شوکه شد و چشم پر از اشک 
بلافاصله سراغ اس ام اس شب گذشته رفت..

پسره نوشته بود... تصادف کردم 
با مشکل خودم را رساندم دم در خونتون
 لطفا بیا پائین میخوام برای آخرين بار ببينمت...
«خيلي خيلي دوستت دارم»

دفتر عشق...

زنـــــــــــدگی عمــــــــــل کردن است.
این شکر نیست که چای را شیرین می کند
بلکه حرکت قاشق چای خوری باعث شیرینی می شود . . .

شازده کوچولو

شازده کوچولو به روباه گفت : بیااااااااا

روباه اومد و گفت : ها چی میگی ؟

شازده کوچولو گفت : دوری کنیم از هـــــــــــم !

خیلی وقتا بهم گفتن چرا میخندی 

بگو ما هم بخندیم ...

اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری

بگو ما هم بخوریم ...!

                           

تلخی زندگی

دلـم بچگے میخواهد ..                                           

جایـے  کهـ تنهـا تـلخے زندگیمآن؛                                                             

شربـت سرمآ خوردگے بود ..!!

زندگی


منو که میذارین تو قبر،بزنین رو شونم و بگین:


هی رفیق،


سخت گذشت،ولی


 دیـــــــــدی گـــــــــذشـــــــت،

عشق دل می خواد نه دلیل

Why do you like me..? Why do you love me?
I can’t tell the reason… but I really like you
You can’t even tell me the reason… how can you say you like me?
How can you say you love me?
I really don’t know the reason, but I can prove that I love U
Proof ? No! I want you to tell me the reason
Ok..ok!!! Erm… because you are beautiful,
because your voice is sweet,
because you are caring,
because you are loving,
because you are thoughtful,
because of your smile,
The Girl felt very satisfied with the lover’s answer
Unfortunately, a few days later, the Lady met with an accident and went in coma
The Guy then placed a letter by her side
Darling, Because of your sweet voice that I love you, Now can you talk?
No! Therefore I cannot love you
Because of your care and concern that I like you Now that you cannot show them, therefore I cannot love you
Because of your smile, because of your movements that I love you
Now can you smile? Now can you move? No , therefore I cannot love you
If love needs a reason, like now, There is no reason for me to love you anymore
Does love need a reason?
NO! Therefore!!
I Still LOVE YOU…
True love never dies for it is lust that fades away
Love bonds for a lifetime but lust just pushes away
Immature love says: “I love you because I need you”
Mature love says “I need you because I love you”
“Fate Determines Who Comes Into Our Lives, But Heart Determines Who Stays

ادامه نوشته

اسیر

اسیر

        

تو را می خواهم و دانم که هرگز          به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن          من این کنج قفس ، مرغی اسیرم
ز پشت میله های سرد تیره          نگاه حسرتم حیران به رویت
در این فکرم که دستی پیش آید          و من ناگه گشایم پر به سویت
در این فکرم که در یک لحظه غفلت          از این زندان خامُش پر بگیرم
به چشم مرد زندانبان بخندم          کنارت زندگی از سر بگیرم
در این فکرم من و دانم که هرگز          مرا یارای رفتن زین قفس نیست
اگر هم مرد زندانبان بخواهد          دگر از بهر پروازم نفس نیست
ز پشت میله ها هر صبح روشن          نگاه کودکی خندد به رویم
چو من سر می کنم آواز شادی          لبش با بوسه می آید به سویم
اگر ای آسمان ، خواهم که یک روز          از این زندان خامُش پر بگیرم
به چشم کودک گریان چه گویم          ز من بگذر ، که من مرغی اسیرم
من آن شمعم که با سوز دل خویش          فروزان می کنم ویرانه ای را
اگر خواهم که خاموشی گزینم          پریشان می کنم کاشانه ای را

DaNiSh

بوسه

        

در دو چشمش گناه می خندید                    بر رخش نور ماه می خندید
در گذرگاه آن لبان خموش             شعله ای بی پناه می خندید
شرمناک و پر از نیازی گنگ          با نگاهی که رنگ مستی داشت
در دو چشمش نگاه کردم و گفت :                   باید از عشق حاصلی برداشت
سایه ای روی سایه ای خم شد                          در نهانگاه رازپرور شب
نفسی روی گونه ای لغزید                  بوسه ای شعله زد میان دو لب

DaNeSh

عـــاشـــقــانهـــ

/**/

زندگی یعنی ...

ناخواسته به دنیا آمدن...

مخفیانه گریستن..

دیوانه وار عشق ورزیدن...

و عاقبت در حسرت آنچه دل می خواهد و منطق نمیپذیرد

سوختن...


.............................................


/**/ بوسه یعنی وصل شیرین دو لب

بوسه یعنی عشق در اعماق شب

بوسه یعنی مستی از مشروب عشق

بوسه یعنی آتش و گرمای تب

بوسه یعنی لذت از دلدادگی

لذت از شب، لذت از دیوانگی

بوسه یعنی حس خوب طعم عشق

طعم شیرینی به رنگ سادگی

بوسه آغازی برای ما شدن

لحظه ای با دلبری تنها شدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان

بوسه یعنی عشق من با من بمان

بوسه یعنی شادی و شور و نشاط

بوسه یعنی عشق خالی از گناه

بوسه یعنی قلب تو از آن من

........................................


/**/

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت ، بیچاره از عشق فقط سوختن آموخت

DaNeSh

پشت پا به یک باور قدیمی

روز اول پاییز رو به پایان بود

پلکهایم به طور عجیبی سنگینی می کرد

اما ذهنم هنوز با روزمرگی ها کلنجار می رفت

کار هایی که از امروز به فردا افتاده بودند آسودن را برایم مشکل میکردند

به هر حال باید سر بر زمین مینهادم و با به فراموشی سپردن تعلقات خاطر انتظار فردایی بهتر را می کشیدم...

در همین هنگام پیامی آمد بسی آشنا ز یاری آشنا تر

همین ندا بود که  از مقابل دروازه ی شهر آن جوان سبز پوش را برگرداند.

امید را میگویم.امیدی که رخت سفر بربسته بود و از شهر افکارم قصد عزیمت داشت

DaNeSh

.........

آنگاه که ضربه های تیشه ی زندگی را بر ریشه ی

آرزوهایت احساس میکنی

به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستاره هاست. 

DaNeSh