قلب
خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید ،
جا نمی شوید ،
چروک می شوید فقط !

+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۴/۲۰ ساعت 21:21 توسط AdMiN
|
با سلام اين بهترين وبلاگ جهان است . ما 4تا دوست هستيم . اين وبلاگ نسبتا تفريحي و علمي دارد . لحظه هاي شادي رو براي شما در اين وب ارزو مي كنيم. راستي شنيدي ميگن اگر نظر ندي مرض ميگيري؟!؟!؟