
خیلی وقتا بهم گفتن چرا میخندی
بگو ما هم بخندیم ...
اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری
بگو ما هم بخوریم ...!
![]()
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۹ ساعت 19:5 توسط AdMiN
|

خیلی وقتا بهم گفتن چرا میخندی
بگو ما هم بخندیم ...
اما هرگز نگفتن چرا غصه میخوری
بگو ما هم بخوریم ...!
![]()
با سلام اين بهترين وبلاگ جهان است . ما 4تا دوست هستيم . اين وبلاگ نسبتا تفريحي و علمي دارد . لحظه هاي شادي رو براي شما در اين وب ارزو مي كنيم. راستي شنيدي ميگن اگر نظر ندي مرض ميگيري؟!؟!؟