یادش بخیر یه زمانی تلویزیون تبلیغ سس و رب رو میکرد و بعد میگفتن : 
هزاااااااااااار سکه تمام بهار آزادی دو هزااااااااار نیم سکه…
 الان دستمال توالت هم نمیتونن جایزه بدن !
اصن یه وضی